باز هم اورکلاک جدیدترین مادربردگیگابایت

کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

علاوه بر این موارد، قابلیت‌های دیگری مانند انواع دکمه‌های مخصوص اورکلاک روی مادربورد، دکمه سويیچ بایوس و دو اتصال برق SATA برای تامین برق با ثبات‌تر برای کارت‌های‌گرافیک است. این مادربورد براساس چیپ‌ست X58 ساخته شده و از 3Way-SLI پشتیبانی می‌کند، اما برخی امکانات غیرضروری و مواردی که ممکن است حتی روی اورکلاک تأثیر منفی داشته باشند حذف شده است. برای مثال در پانل پشت مادربورد تنها دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، اتصال شبکه، سه اتصال صدا و پورت‌های PS/2 دیده می‌شوند!

اما علاوه بر مادربورد مخصوص اورکلاک، گیگابایت یک کارت‌گرافیک GTX 580 از سری Super Overclock نیز معرفی کرده است. نکته جالب توجه در این کارت ‌گرافیک، وجود دو بایوس و دکمه‌ای برای سویچ کردن میان آن‌ها است (مانند کارت‌های گرافیک سری AMD HD 6900). خنک‌کننده این کارت گرافیک شامل سه فن و دو لوله انتقال حرارت بوده و منبع تغذیه مورد استفاده روی کارت گرافیک نیز 14 فاز است.

 

اما جالب‌تر از این کارت گرافیک، تصویر زیر است که در فروم Xtreme Systems منتشر شده و همان‌طور که از ظاهرش پیداست، به کارت‌گرافیک HD 6990 مربوط می‌شود که روی مادربورد X58A-OC نصب شده است (این کارت گرافیک به‌زودی عرضه می‌شود).

 

دیگر مواردی که گیگابایت در غرفه‌اش به‌نمایش گذاشته بود، ماوس جدید Aivia M6800 بود که به گفته گیگابایت، اولین ماوس بی‌سیم مخصوص بازی است که می‌توان صد ساعت به‌طور مداوم از آن استفاده کرد (و احتمالاً پس از صد ساعت بازی مداوم اسم‌تان به عنوان یکی از کسانی که در زمان بازی فوت شده است در روزنامه‌ها منتشر می‌شود!). این ماوس قابل برنامه‌ریزی و تعریف دستورات ماکرو را داشته و از سنسور لیزری استفاده می‌کند.

 

از گروه تبلت‌ها هم مدل S1080 با صفحه نمایش 10/1 اینچ، سیستم لمسی خازنی Multi Touch و سیستم‌عامل ویندوز 7 و 320 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی شد. قابلیت ویژه این تبلت، پشتیبانی آن از پورت USB 3.0 است.

 




:: برچسب‌ها: باز هم اورکلاک جدیدترین مادربردگیگابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : یک شنبه 10 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی